Na podstawie art. 13 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2024 r. poz.1135) Dyrektor Powiatowego Urzędu Pracy w Chełmnie, ul. Świętojerska 1, tel. 686 00 41, ogłasza nabór kandydatów na stanowisko:
K s i ę g o w y
liczba etatów – 1
wymiar czasu pracy – pełen wymiar
miejsce pracy – Chełmno
umowa o pracę – na czas określony
Wymagania związane ze stanowiskiem pośrednika pracy są następujące:
Wymagania niezbędne :
1) Posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.
2) Brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
3) Wykształcenie wyższe.
4) Minimum rok stażu pracy w księgowości budżetowej.
5) Znajomość ustawy z dnia 27 sierpnia 2009r. o finansach publicznych (Dz.U. z 2024r. poz. 1530 z późn. zm.).
6) Znajomość ustawy z dnia 29 września 1994r o rachunkowości (Dz.U. z 2023r, poz. 120 z późn. zm.).
7) Posiadanie obywatelstwa polskiego lub wykazanie się znajomością języka polskiego wystarczają do wykonywania zadań.
Wymagania dodatkowe:
1) Znajomość aktów prawnych:
- Znajomość ustawy z dnia 20 kwietnia 2004r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (Dz.U. z 2025 r., poz .214 z późn. zm.);
- Znajomość kodeksu postępowania administracyjnego (Dz.U. z 2024 r., poz.572 z późn. zm.);
- Znajomość ustawy z dnia 27 sierpnia 1997r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych (Dz.U. 2024r., poz.44 z późn. zm.).
2) Znajomość programów komputerowych funkcjonujących w publicznych służbach zatrudnienia (SYRIUSZ STD).
3) Znajomość zasad gospodarowania funduszami celowymi (FP, EFS,PFRON).
4) Bardzo dobra znajomość obsługi komputera.
5) Komunikatywność, odpowiedzialność, zdolność do koncentracji uwagi.
6) Umiejętność pracy w zespole.
7) Umiejętność zarządzania czasem i stanowiskiem pracy.
8) Preferowane 2 lata stażu pracy w publicznych służbach zatrudnienia.
Warunki pracy:
- praca biurowa wykonywana w siedzibie Urzędu,
- czas pracy zgodnie z przepisami Kodeksu pracy,
- obsługa sprzętu biurowego (drukarka, kserokopiarka, niszczarka dokumentów).
- budynek dwupiętrowy z podjazdem dla osób niepełnosprawnych,
- praca przy sztucznym oświetleniu,
- praca przy monitorze ekranowym.
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku księgowy jest następujący:
1) Kontrola zewnętrznych dokumentów księgowych pod względem formalno-rachunkowym.
2) Realizacja wydatków ze środków Funduszu Pracy.
3) Dekretacja i bieżące księgowanie dokumentów źródłowych na kontach rozrachunkowych.
4) Przygotowanie i kontrola finansowa list wypłat świadczeń dla bezrobotnych.
5) Sporządzanie przelewów bankowych za pośrednictwem homebankingu w ramach posiadanych środków i realizowanych aktywnych form Funduszu Pracy i EFS.
6) Wprowadzanie i rejestrowanie w systemie informatycznym „SYRIUSZ STD” dokumentów księgowych dotyczących operacji finansowych.
7) Sporządzanie list wypłat należności dla bezrobotnych z tytułu zwrotu kosztów dojazdu, zakwaterowania czy refundacji badań lekarskich.
8) Rozliczanie wypłacanych przez Urząd Pocztowy zasiłków i innych świadczeń dla bezrobotnych.
9) Sporządzanie informacji oraz sprawozdań dotyczących wydatków budżetu jednostki.
10) Terminowe i prawidłowe rozliczenia z budżetem i Urzędem Skarbowym.
11) Współdziałanie z pracownikami referatu i pracownikami innych referatów odpowiednio w zakresie: sporządzania list wypłat należności dla bezrobotnych z tytułu zwrotu kosztów dojazdu, zakwaterowania czy refundacji badań lekarskich; przygotowywania pod kontrolą głównego księgowego różnego rodzaju tabel, zestawień i informacji dla jednostek nadrzędnych oraz dla potrzeb referatu.
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia niniejszego ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w PUP, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wyniósł 6%.
Wymagane dokumenty:
1) Życiorys i list motywacyjny.
2) Kopia dokumentu potwierdzającego wykształcenie.
3) Kopie dokumentów poświadczających ukończone szkolenia lub studia podyplomowe.
4) Kopie świadectw pracy i zaświadczeń o odbytych lub odbywanych stażach.
5) Oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych i braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
6) Oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych.
7) Oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2019r.o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2019r., poz.1781).
8) Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (zamieszczono na BIP).
Termin i miejsce składania dokumentów:
Dokumenty należy złożyć w sekretariacie PUP w Chełmnie przy ul. Świętojerskiej 1 (pok. 8, I piętro) do 09.05.2025r. do godziny 15 15 w zaklejonej kopercie oznaczonej danymi osobowymi kandydata (imię i nazwisko, adres korespondencyjny) z dopiskiem „Oferta zatrudnienia – księgowy.
Wszystkie osoby, które spełnią wymogi formalne i niezbędne zostaną zaproszone na rozmowę kwalifikacyjną. Urząd zastrzega sobie możliwość telefonicznego informowania o terminie rozmowy pod numerem telefonu wskazanym w kwestionariuszu. Kandydat, który nie stawi się na rozmowę kwalifikacyjną nie będzie brał udziału w dalszym postępowaniu konkursowym.
Aplikacje, które wpłyną do PUP Chełmno po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Aplikacje złożone w formie innej niż określone w niniejszym ogłoszeniu lub nie zawierające wymaganych dokumentów i oświadczeń zostaną odrzucone.
Dodatkowych informacji udziela: Pani Kinga Błach, tel. (0 56) 686-00-41 lub 503096388
Informacja o wyniku naboru umieszczona będzie na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej oraz na tablicy ogłoszeń w siedzibie Urzędu.
Dyrektor
Powiatowego Urzędu Pracy
w Chełmnie
Sławomir Cieślicki
Znak: OEŚ.120.1.2025.SC
Chełmno, dnia 28.04.2025r.
Wypełniając obowiązek prawny uregulowany zapisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 2016 Nr 119, s.1), dalej jako „RODO”, Powiatowy Urząd Pracy w Chełmnie informuje, iż:
1. Administratorem Danych Osobowych Pana/Pani jest Powiatowy Urząd Pracy w Chełmnie, ul. Świętojerska 1, Tel. Kontaktowy 56 6860041, e- mail chelmno@chelmno.praca.gov.pl
2. Dane kontaktowe - Inspektora Ochrony Danych (IOD) w PUP Chełmno, Krzysztof Strembski, tel. Kontaktowy 56 6860041, e-mail iod@chelmno.praca.gov.pl
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu przeprowadzenia procesu rekrutacyjnego, na podstawie art.6 ust.1 pkt a i c ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.; Kodeksu Pracy z dnia 26 czerwca 1974 r.; ustawy z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych.
4. Dane osobowe mogą być przekazywane organom państwowym, organom ochrony prawnej (Policja, Prokuratura, Sąd) lub organom samorządu terytorialnego w związku z prowadzonym postępowaniem na podstawie umotywowanego wniosku z poprawną podstawą prawną.
5. Pana/Pani dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego ani do organizacji międzynarodowej.
6. Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane wyłącznie przez okres niezbędny do realizacji celów przetwarzania danych osobowych, nie dłużej niż wynika to z Jednolitego Rzeczowego Wykazu Akt Powiatowego Urzędu Pracy w Chełmnie.
7. W związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Pani/Panu prawo do: dostępu do danych osobowych, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz prawo do przenoszenia danych, wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych w dowolnym momencie - jeśli do przetwarzania doszło na podstawie zgody.
8. Cofnięcie zgody pozostaje bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
9. Wymienione prawa mogą być ograniczone w sytuacjach, kiedy Urząd jest zobowiązany prawnie do przetwarzania danych w celu realizacji obowiązku ustawowego.
10. Ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (PUODO), gdy uzna Pan/Pani, iż przetwarzanie danych osobowych dotyczących Pana/Pani narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. „RODO”.
11. Podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest dobrowolne. W przypadku nie podania danych udział w postępowaniu rekrutacyjnym nie będzie możliwy.
12. Pana/Pani dane osobowe nie będą podlegały zautomatyzowanym procesom podejmowania decyzji przez ADO.
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Powiatowy Urząd Pracy w Chełmnie