Nabór na stanowiska urzędnicze

Ogłoszenie o naborze kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze

 

Na podstawie art. 13 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2024 r. poz.1135) Dyrektor Powiatowego Urzędu Pracy w Chełmnie, ul. Świętojerska 1, tel. 686 00 41, ogłasza nabór kandydatów na stanowisko:

K s i ę g o w y

liczba etatów – 1                    

wymiar czasu pracy – pełen wymiar

miejsce pracy – Chełmno

umowa o pracę – na czas określony

 

Wymagania związane ze stanowiskiem pośrednika pracy są następujące:

Wymagania niezbędne :    

1)    Posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.

2)    Brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.

3)    Wykształcenie wyższe.

4)    Minimum rok stażu pracy w księgowości budżetowej.

5)    Znajomość ustawy z dnia 27 sierpnia 2009r. o finansach publicznych (Dz.U. z 2024r. poz. 1530 z późn. zm.).

6)    Znajomość ustawy z dnia 29 września 1994r o rachunkowości (Dz.U. z 2023r, poz. 120 z późn. zm.).

7)    Posiadanie obywatelstwa polskiego lub wykazanie się znajomością języka polskiego wystarczają do wykonywania zadań.

 

Wymagania dodatkowe:

1)    Znajomość aktów prawnych:

-       Znajomość ustawy z dnia 20 kwietnia 2004r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (Dz.U. z 2025 r., poz .214 z późn. zm.);

-       Znajomość kodeksu postępowania administracyjnego (Dz.U. z 2024 r., poz.572 z późn. zm.);

-       Znajomość ustawy z dnia 27 sierpnia 1997r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych (Dz.U. 2024r., poz.44 z późn. zm.).

2)    Znajomość programów komputerowych funkcjonujących w publicznych służbach zatrudnienia (SYRIUSZ STD).

3)    Znajomość zasad gospodarowania funduszami celowymi (FP, EFS,PFRON).

4)    Bardzo dobra znajomość obsługi komputera.

5)    Komunikatywność, odpowiedzialność, zdolność do koncentracji uwagi.

6)    Umiejętność pracy w zespole.

7)    Umiejętność zarządzania czasem i stanowiskiem pracy.

8)    Preferowane 2 lata stażu pracy w publicznych służbach zatrudnienia.

 

Warunki pracy:

  • Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:

-        praca biurowa wykonywana  w siedzibie Urzędu,  

-        czas pracy zgodnie z przepisami Kodeksu pracy,

-        obsługa sprzętu biurowego (drukarka, kserokopiarka, niszczarka dokumentów).

  • Miejsce i otoczenie organizacyjno – techniczne stanowiska pracy:

-        budynek dwupiętrowy z podjazdem dla osób niepełnosprawnych,

-        praca przy sztucznym oświetleniu,

-        praca przy monitorze ekranowym.

 

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku księgowy jest następujący:

1)   Kontrola zewnętrznych dokumentów księgowych pod względem formalno-rachunkowym.

2)   Realizacja wydatków ze środków Funduszu Pracy.

3)   Dekretacja i bieżące księgowanie dokumentów źródłowych na kontach rozrachunkowych.

4)   Przygotowanie i kontrola finansowa list wypłat świadczeń dla bezrobotnych.

5)   Sporządzanie przelewów bankowych za pośrednictwem homebankingu w ramach posiadanych środków i realizowanych aktywnych form Funduszu Pracy i EFS.

6)   Wprowadzanie i rejestrowanie w systemie informatycznym „SYRIUSZ STD” dokumentów księgowych dotyczących operacji finansowych.

7)   Sporządzanie list wypłat należności dla bezrobotnych z tytułu zwrotu kosztów dojazdu, zakwaterowania czy refundacji badań lekarskich.

8)   Rozliczanie wypłacanych przez Urząd Pocztowy zasiłków i innych świadczeń dla bezrobotnych.

9)   Sporządzanie informacji oraz sprawozdań dotyczących wydatków budżetu jednostki.

10)   Terminowe i prawidłowe rozliczenia z budżetem i Urzędem Skarbowym.

11)   Współdziałanie z pracownikami referatu i pracownikami innych referatów odpowiednio w zakresie: sporządzania list wypłat należności dla bezrobotnych z tytułu zwrotu kosztów dojazdu, zakwaterowania czy refundacji badań lekarskich; przygotowywania pod kontrolą głównego księgowego różnego rodzaju tabel, zestawień i informacji dla jednostek nadrzędnych oraz dla potrzeb referatu.

 

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia niniejszego ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w PUP, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wyniósł 6%.

 

Wymagane dokumenty:

1)      Życiorys i list motywacyjny.

2)      Kopia dokumentu potwierdzającego wykształcenie.

3)      Kopie dokumentów poświadczających ukończone szkolenia lub studia podyplomowe.

4)      Kopie świadectw pracy i zaświadczeń o odbytych lub odbywanych stażach.

5)      Oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych i braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.

6)      Oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych.

7)      Oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2019r.o  ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2019r., poz.1781).

8)      Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (zamieszczono na BIP).

 

Termin i miejsce składania dokumentów:

Dokumenty należy złożyć w sekretariacie PUP  w Chełmnie przy ul. Świętojerskiej 1 (pok. 8, I piętro) do 09.05.2025r. do godziny 15 15 w zaklejonej kopercie oznaczonej danymi osobowymi kandydata (imię i nazwisko, adres korespondencyjny) z dopiskiem „Oferta zatrudnienia – księgowy.

Wszystkie osoby, które spełnią wymogi formalne i niezbędne zostaną zaproszone na rozmowę kwalifikacyjną. Urząd zastrzega sobie możliwość telefonicznego informowania o terminie rozmowy pod numerem telefonu wskazanym w kwestionariuszu. Kandydat, który nie stawi się na rozmowę kwalifikacyjną nie będzie brał udziału w dalszym postępowaniu konkursowym. 

Aplikacje, które wpłyną do PUP Chełmno po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.

Aplikacje złożone w formie innej niż określone w niniejszym ogłoszeniu lub nie zawierające wymaganych dokumentów i oświadczeń zostaną odrzucone.

Dodatkowych informacji udziela: Pani Kinga Błach, tel. (0 56) 686-00-41 lub 503096388

 

Informacja o wyniku naboru umieszczona będzie na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej oraz na tablicy ogłoszeń w siedzibie Urzędu.

Dyrektor

Powiatowego Urzędu Pracy

w Chełmnie

Sławomir Cieślicki

 

 

Znak: OEŚ.120.1.2025.SC            

Chełmno, dnia 28.04.2025r.

 

Klauzula informacyjna :

Wypełniając obowiązek prawny uregulowany zapisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 2016 Nr   119, s.1), dalej jako „RODO”, Powiatowy Urząd Pracy w Chełmnie informuje, iż:

 

1.         Administratorem Danych Osobowych Pana/Pani jest Powiatowy Urząd Pracy w Chełmnie, ul. Świętojerska 1, Tel. Kontaktowy 56 6860041, e- mail chelmno@chelmno.praca.gov.pl

2.         Dane kontaktowe -  Inspektora Ochrony Danych (IOD) w PUP Chełmno, Krzysztof Strembski, tel. Kontaktowy 56 6860041, e-mail iod@chelmno.praca.gov.pl

3.         Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu przeprowadzenia procesu rekrutacyjnego, na podstawie art.6 ust.1 pkt a i c ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.; Kodeksu Pracy z dnia 26 czerwca 1974 r.; ustawy z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych.

4.         Dane osobowe mogą być przekazywane organom państwowym, organom ochrony prawnej (Policja, Prokuratura, Sąd) lub organom samorządu terytorialnego w związku z prowadzonym postępowaniem na podstawie umotywowanego wniosku z poprawną podstawą prawną.

5.         Pana/Pani dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego ani do organizacji międzynarodowej.

6.         Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane wyłącznie przez okres niezbędny do realizacji celów przetwarzania danych osobowych, nie dłużej niż  wynika to z Jednolitego Rzeczowego Wykazu Akt Powiatowego Urzędu Pracy w Chełmnie.

7.         W związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Pani/Panu prawo do: dostępu do danych osobowych, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz prawo do przenoszenia danych, wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych w dowolnym momencie - jeśli do przetwarzania doszło na podstawie zgody.

8.         Cofnięcie zgody pozostaje bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.

9.         Wymienione prawa mogą być ograniczone w sytuacjach, kiedy Urząd jest zobowiązany prawnie do przetwarzania danych w celu realizacji obowiązku ustawowego.

10.       Ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (PUODO),  gdy uzna Pan/Pani, iż przetwarzanie danych osobowych dotyczących  Pana/Pani  narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. „RODO”.

11.       Podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest dobrowolne. W przypadku nie podania danych udział w postępowaniu rekrutacyjnym nie będzie możliwy.

12.       Pana/Pani dane osobowe nie będą podlegały zautomatyzowanym procesom podejmowania decyzji przez ADO.

 

Rejestr zmian

Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 28 kwietnia 2025 09:00
Dokument wprowadzony do BIP przez: Krzysztof Strembski
Ilość wyświetleń: 93
28 kwietnia 2025 09:01 (Krzysztof Strembski) - Opublikowanie dokumentu.
28 kwietnia 2025 09:00 (Krzysztof Strembski) - Dodanie dokumentu. (Dokument nieopublikowany)