Uprzejmie informujemy, że nie rozpatrujemy korespondencji otrzymanej pocztą elektroniczną, która nie spełnia wymogów określonych w art. 63 § 2 ustawy z dnia 14.06.1960 r. -Kodeks postępowania administracyjnego (Dz.U. z 2000 r. Nr 98, poz. 1071 ze zm.) Zgodnie z ww. przepisem podanie powinno zawierać co najmniej wskazanie osoby, od której pochodzi, jej adres i żądanie oraz czynić zadość innym wymaganiom ustalonym w przepisach szczególnych.
Oznacza to, że treść kierowanej korespondencji powinna zawierać co najmniej wskazanie:
1. osoby, od której pochodzi (jej imienia i nazwiska),
2. adresu tej osoby (kodu pocztowego, miejscowości, ulicy, nr domu i mieszkania)
3. przedmiotu sprawy, której dotyczy.
Nieusunięcie ww. braków w ciągu 7 dni od daty poinformowania spowoduje pozostawienie pisma bez rozpoznania (art. 64 § 2 kpa).
FORMATY DANYCH Zgodnie z Rozporządzeniem Rady Ministrów w sprawie minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (Dz.U. Nr 212 z 28.10.2005 r., poz. 1766):1) Do danych zawierających dokumenty tekstowe lub tekstowo -graficzne stosuje się co najmniej jeden z następujących formatów danych, umożliwiających ich przeglądanie i drukowanie przy użyciu popularnych przeglądarek i edytorów: .txt .rtf (wersja 1.6).pdf (wersja 1.4) .doc (obowiązuje wyłącznie do odczytu dokumentów) .Open Document (wersja 1.0)2) Do danych zawierających informację graficzną stosuje się co najmniej jeden z następujących formatów danych:.jpg (.jpeg) .gif (wersja 98a) .tif (.tiff) .png .svg 3) Do kompresji (zmniejszenia objętości) dokumentów elektronicznych o dużych rozmiarach stosuje się co najmniej jeden z następujących formatów danych: .zip .tar .gz (.gzip) .rar
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Powiatowy Urząd Pracy w Chełmnie