Na podstawie art. 13 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2019 r. poz.1282 ) Dyrektor Powiatowego Urzędu Pracy w Chełmnie, ul. Świętojerska 1, tel. 686 00 41, ogłasza nabór kandydatów na stanowisko:
p o ś r e d n i k p r a c y - s t a ż y s t a
liczba etatów – 1
wymiar czasu pracy – pełen wymiar
miejsce pracy – Chełmno
umowa o pracę – na czas określony
wynagrodzenie brutto – 3.400,00 zł
Wymagania związane ze stanowiskiem pośrednika pracy są następujące:
Wymagania niezbędne :
1) Posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.
2) Brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe
3) Wykształcenie wyższe lub średnie – w przypadku wykształcenia średniego wymagany jest rok stażu pracy w zakresie pośrednictwa pracy.
4) Posiadanie obywatelstwa polskiego lub wykazanie się znajomością języka polskiego wystarczają do wykonywania zadań.
5) Znajomość aktów prawnych:
- Ustawa z dnia 20 kwietnia 2004r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy ( Dz. U. z 2021r., poz.1100.).
- Rozporządzenie MP i PS z dnia 14 maja 2014r. w sprawie szczegółowych warunków realizacji oraz trybu i sposobu prowadzenia usług rynku pracy (Dz. U. z 2014r., poz. 667).
Wymagania dodatkowe:
1) Bardzo dobra znajomość obsługi komputera.
2) Komunikatywność, odpowiedzialność, zdolność do koncentracji uwagi.
3) Umiejętność pracy w zespole.
4) Wiedza na temat lokalnego rynku pracy.
5) Znajomość przepisów rozporządzenia w sprawie szczegółowych warunków realizacji oraz trybu i sposobu prowadzenia usług rynku pracy.
6) Umiejętność zarządzania czasem i stanowiskiem pracy.
7) Prawo jazdy kat. B.
Warunki pracy:
- praca biurowa wykonywana w siedzibie Urzędu, stały kontakt z klientem zewnętrznym,
- czas pracy zgodnie z przepisami Kodeksu pracy,
- obsługa sprzętu biurowego (drukarka, kserokopiarka, niszczarka dokumentów),
- prowadzenie samochodu osobowego.
- budynek dwupiętrowy z podjazdem dla osób niepełnosprawnych oraz budynki parterowe bez podjazdu dla osób niepełnosprawnych,
- samochód osobowy,
- praca przy sztucznym oświetleniu,
- praca przy monitorze ekranowym.
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pośrednika pracy – stażysty jest następujący:
1) Przyjmowanie i pozyskiwanie ofert pracy.
2) Upowszechnianie i realizacja ofert pracy.
3) Podejmowanie i utrzymywanie kontaktu z pracodawcami.
4) Podejmowanie i utrzymywanie kontaktu z bezrobotnymi i poszukującymi pracy
5) Przedstawianie bezrobotnym lub poszukującym pracy propozycji odpowiedniego zatrudnienia lub innej pracy zarobkowej i wydawanie skierowań.
6) Przedstawianie bezrobotnym lub poszukującym pracy możliwości pomocy wobec braku propozycji odpowiedniego zatrudnienia lub innej pracy zarobkowej.
7) Realizowanie pośrednictwa pracy w ramach sieci EURES.
8) Współpraca z podmiotami krajowymi, zgłaszającymi oferty pracy dla obywateli EOG.
9) Załatwianie spraw związanych z zatrudnianiem cudzoziemców.
10) Realizacja aktywnych form przeciwdziałania bezrobociu.
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia niniejszego ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w PUP, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wyniósł 6%.
Wymagane dokumenty:
1) Życiorys i list motywacyjny.
2) Kopia dokumentu potwierdzającego wykształcenie.
3) Kopie dokumentów poświadczających ukończone szkolenia lub studia podyplomowe.
4) Kopie świadectw pracy i zaświadczeń o odbytych lub odbywanych stażach.
5) Oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych i braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
6) Oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych.
7) Oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2019r.o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2019r., poz.1781).
8) Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie.
Termin i miejsce składania dokumentów:
Dokumenty należy złożyć w sekretariacie PUP w Chełmnie przy ul. Świętojerskiej 1 (pok. 8, I piętro) do 21.01.2022r. do godziny 15 15 w zaklejonej kopercie oznaczonej danymi osobowymi kandydata (imię i nazwisko, adres korespondencyjny) z dopiskiem „Oferta zatrudnienia – pośrednik pracy - stażysta”.
Wszystkie osoby, które spełnią wymogi formalne i niezbędne zostaną zaproszone na rozmowę kwalifikacyjną. Urząd zastrzega sobie możliwość telefonicznego informowania o terminie rozmowy pod numerem telefonu wskazanym w kwestionariuszu. Kandydat, który nie stawi się na rozmowę kwalifikacyjną nie będzie brał udziału w dalszym postępowaniu konkursowym.
Aplikacje, które wpłyną do PUP Chełmno po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Aplikacje złożone w formie innej niż określone w niniejszym ogłoszeniu lub nie zawierające wymaganych dokumentów i oświadczeń zostaną odrzucone.
Dodatkowych informacji udziela: Pani Violetta Chojnicka, tel. (0 56) 686-00-41 lub 509666160.
Informacja o wyniku naboru umieszczona będzie na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej oraz na tablicy ogłoszeń w siedzibie Urzędu.
Klauzula informacyjna:
Wypełniając obowiązek prawny uregulowany zapisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 2016 Nr 119, s.1), dalej jako „RODO”, Powiatowy Urząd Pracy w Chełmnie informuje, iż:
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Powiatowy Urząd Pracy w Chełmnie