Nabór na stanowiska urzędnicze

Ogłoszenie o naborze kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze

 

Na podstawie art. 13 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2019 r.  poz.1282 ) Dyrektor Powiatowego Urzędu Pracy w Chełmnie, ul. Świętojerska 1, tel. 686 00 41, ogłasza nabór kandydatów na stanowisko:

 

p o ś r e d n i k     p r a c y  - s t a ż y s t a

liczba etatów – 1                      

wymiar czasu pracy – pełen wymiar

miejsce pracy – Chełmno

umowa o pracę – na czas określony

wynagrodzenie brutto – 3.400,00 zł

Wymagania związane ze stanowiskiem pośrednika pracy są następujące:

Wymagania niezbędne :    

1)    Posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.

2)    Brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe

3)    Wykształcenie wyższe lub średnie – w przypadku wykształcenia średniego wymagany jest rok stażu pracy w zakresie pośrednictwa pracy.

4)    Posiadanie obywatelstwa polskiego lub wykazanie się znajomością języka polskiego wystarczają do wykonywania zadań.

5)    Znajomość aktów prawnych:

-     Ustawa z dnia 20 kwietnia 2004r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy ( Dz. U. z 2021r., poz.1100.).

-     Rozporządzenie MP i PS z dnia 14 maja 2014r. w sprawie szczegółowych warunków realizacji oraz trybu i sposobu prowadzenia usług rynku pracy (Dz. U. z 2014r., poz. 667).

 

Wymagania dodatkowe:

1)      Bardzo dobra znajomość obsługi komputera.

2)      Komunikatywność, odpowiedzialność, zdolność do koncentracji uwagi.

3)      Umiejętność pracy w zespole.

4)      Wiedza na temat lokalnego rynku pracy.

5)      Znajomość przepisów rozporządzenia w sprawie szczegółowych warunków realizacji oraz trybu i sposobu prowadzenia usług rynku pracy.

6)      Umiejętność zarządzania czasem i stanowiskiem pracy.

7)      Prawo jazdy kat. B.

 

Warunki pracy:

  • Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:

-         praca biurowa wykonywana  w siedzibie Urzędu,  stały kontakt z klientem zewnętrznym,

-         czas pracy zgodnie z przepisami Kodeksu pracy,

-         obsługa sprzętu biurowego (drukarka, kserokopiarka, niszczarka dokumentów),

-         prowadzenie samochodu osobowego.

  • Miejsce i otoczenie organizacyjno – techniczne stanowiska pracy:

-         budynek dwupiętrowy z podjazdem dla osób niepełnosprawnych oraz budynki parterowe bez podjazdu dla osób niepełnosprawnych,

-         samochód osobowy,

-         praca przy sztucznym oświetleniu,

-         praca przy monitorze ekranowym.

 

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pośrednika pracy – stażysty jest następujący:

1)      Przyjmowanie i pozyskiwanie ofert pracy.

2)      Upowszechnianie i realizacja ofert pracy.

3)      Podejmowanie i utrzymywanie kontaktu z pracodawcami.

4)      Podejmowanie i utrzymywanie kontaktu z bezrobotnymi i poszukującymi pracy

5)      Przedstawianie bezrobotnym lub poszukującym pracy propozycji odpowiedniego zatrudnienia lub innej pracy zarobkowej i wydawanie skierowań.

6)      Przedstawianie bezrobotnym lub poszukującym pracy możliwości pomocy wobec braku propozycji odpowiedniego zatrudnienia lub innej pracy zarobkowej.

7)      Realizowanie pośrednictwa pracy w ramach sieci EURES.

8)      Współpraca z podmiotami krajowymi, zgłaszającymi oferty pracy dla obywateli EOG.

9)      Załatwianie spraw związanych z zatrudnianiem cudzoziemców.

10)   Realizacja aktywnych form przeciwdziałania bezrobociu.

 

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia niniejszego ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w PUP, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wyniósł 6%.

 

Wymagane dokumenty:

1)      Życiorys i list motywacyjny.

2)      Kopia dokumentu potwierdzającego wykształcenie.

3)      Kopie dokumentów poświadczających ukończone szkolenia lub studia podyplomowe.

4)      Kopie świadectw pracy i zaświadczeń o odbytych lub odbywanych stażach.

5)      Oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych i braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.

6)      Oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych.

7)      Oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2019r.o  ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2019r., poz.1781).

8)      Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie.

 

Termin i miejsce składania dokumentów:

Dokumenty należy złożyć w sekretariacie PUP  w Chełmnie przy ul. Świętojerskiej 1 (pok. 8, I piętro) do 21.01.2022r. do godziny 15 15 w zaklejonej kopercie oznaczonej  danymi osobowymi kandydata (imię i nazwisko, adres korespondencyjny) z dopiskiem „Oferta zatrudnienia – pośrednik pracy - stażysta”.

 

Wszystkie osoby, które spełnią wymogi formalne i niezbędne zostaną zaproszone na rozmowę kwalifikacyjną. Urząd zastrzega sobie możliwość telefonicznego informowania o terminie rozmowy pod numerem telefonu wskazanym w kwestionariuszu. Kandydat, który nie stawi się na rozmowę kwalifikacyjną nie będzie brał udziału w dalszym postępowaniu konkursowym.

 

Aplikacje, które wpłyną do PUP Chełmno po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.

Aplikacje złożone w formie innej niż określone w niniejszym ogłoszeniu lub nie zawierające wymaganych dokumentów i oświadczeń zostaną odrzucone.

Dodatkowych informacji udziela: Pani Violetta Chojnicka, tel. (0 56) 686-00-41 lub 509666160.

 

Informacja o wyniku naboru umieszczona będzie na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej oraz na tablicy ogłoszeń w siedzibie Urzędu.

 

Klauzula informacyjna:

Wypełniając obowiązek prawny uregulowany zapisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 2016 Nr   119, s.1), dalej jako „RODO”, Powiatowy Urząd Pracy w Chełmnie informuje, iż:

  1. Administratorem Danych Osobowych Pana/Pani jest Powiatowy Urząd Pracy w Chełmnie, ul. Świętojerska 1, Tel. Kontaktowy 56 6860041, e- mail chelmno@chelmno.praca.gov.pl
  2. Dane kontaktowe -  Inspektora Ochrony Danych (IOD) w PUP Chełmno, Krzysztof Strembski, tel. Kontaktowy 56 6860041, e-mail iod@chelmno.praca.gov.pl
  3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu przeprowadzenia procesu rekrutacyjnego, na podstawie art.6 ust.1 pkt a i c ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.; Kodeksu Pracy z dnia 26 czerwca 1974 r.; ustawy z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych.
  4. Dane osobowe mogą być przekazywane organom państwowym, organom ochrony prawnej (Policja, Prokuratura, Sąd) lub organom samorządu terytorialnego w związku z prowadzonym postępowaniem na podstawie umotywowanego wniosku z poprawną podstawą prawną.
  5. Pana/Pani dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego ani do organizacji międzynarodowej.
  6. Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane wyłącznie przez okres niezbędny do realizacji celów przetwarzania danych osobowych, nie dłużej niż  wynika to z Jednolitego Rzeczowego Wykazu Akt Powiatowego Urzędu Pracy w Chełmnie.
  7. W związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Pani/Panu prawo do: dostępu do danych osobowych, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz prawo do przenoszenia danych, wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych w dowolnym momencie - jeśli do przetwarzania doszło na podstawie zgody.
  8. Cofnięcie zgody pozostaje bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
  9. Wymienione prawa mogą być ograniczone w sytuacjach, kiedy Urząd jest zobowiązany prawnie do przetwarzania danych w celu realizacji obowiązku ustawowego.
  10. Ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (PUODO),  gdy uzna Pan/Pani, iż przetwarzanie danych osobowych dotyczących  Pana/Pani  narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. „RODO”.
  11. Podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest dobrowolne. W przypadku nie podania danych udział w postępowaniu rekrutacyjnym nie będzie możliwy.
  12. Pana/Pani dane osobowe nie będą podlegały zautomatyzowanym procesom podejmowania decyzji przez ADO.

Rejestr zmian

Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 11 stycznia 2022 07:51
Dokument wprowadzony do BIP przez: Jakub Krukowski
Ilość wyświetleń: 448
11 stycznia 2022 07:57 (Jakub Krukowski) - Zmiana danych dokumentu. (Dokument opublikowany)
11 stycznia 2022 07:56 (Jakub Krukowski) - Zmiana danych dokumentu. (Dokument opublikowany)
11 stycznia 2022 07:55 (Jakub Krukowski) - Zmiana danych dokumentu. (Dokument opublikowany)